10 April 2008

Naša lista za razmenu

Pošto MMC FAQ polako počinje da okuplja sve veći broj menadžera sa teritorije bivše SFRJ, postavio sam listu za dnevne posete ekipe koja učestvuje u radu ovog sajta/bloga.

Lista se nalazi na http://members.lycos.co.uk/learn/mmc-faq/ i trenutno se tamo nalazi pet gradova. Ako ovo čitate i želite da se i vaš grad nađe na listi, odgovorite na ovaj post i napišite adresu svog grada a ja ću vas dodati na listu. Za automatsko prosleđivanje na adresu sa neophodnim resursima korisim Your's MyMiniCity sajt.

Ovako ćemo moći da budemo sigurni da smo jedni drugima pomogli i razmenom poseta.

Dolazite svakodnevno i obiđite sve gradove sa liste. Možete koristiti i automatsku razmenu - podesite broj prozora/gradova koji će se otvoriti/posetiti istovremeno, pauzu do posete sledećih gradova, i kliknite na dugme „Pokreni“. Ako su neka dugmad prazna, i nema dugmeta „Pokreni“, uraditee refresh strane za automatske posete.

6 comments:

Anonymous said...

Htio bi da se nadjem na listi za razmjenu...
Nisam napravio grad ali evo potpomažem mali-rat. A zgodan mi je i pivograd kojeg obavezno posjetim svaki dan od doma i sa posla, ali slabo to ide naprijed.
Za sada sam zaluđen za ovu igru...Vidit ćemo račun od interneta... ha ha

Aleksandar Urošević said...

Ubacio sam mali-rat i pivograd u listu. Sada samo overi forum, zbog ostalih učesnika u razmeni. Pozdrav.

Divan said...

Nisam shvatio ovjeravanje foruma? Pregazilo me vrime i kompjuteri...

Aleksandar Urošević said...

Htedoh reći na myminicityfaq.freeforums.org javljaš kad posetiš listu u sobi Prijavnica, da nebi držali nečiji grad u lsiti i svi njegov grad posećivali a on da ostalima ne vraća posete.

Anonymous said...

Dobro sam rekao da me pregazilo vrime. Od mnogo lozinki sad ne znam pravu.... Ili se još registriran kod Vas? A posječujem svaki dan ovu stranicu i po dva puta...Ujutro i naveće i klikam ko lud... Pokušaću da se registriram opet ispočetka.

Aleksandar Urošević said...

Divan, ne moraš ponovo da se registruješ. Idi na http://myminicityfaq.freeforums.org/profile.php?mode=sendpassword i upiši svoje korisničko ime (divan) i svoju e-mail adresu (na vip.hr) i stićiće ti na taj e-mail nova lozinka.