15 March 2008

Sve što ste hteli da pitate o MyMiniCity OnLine igri a niste imali koga

Dobro došli!

Ja sam Aleksandar i menadžer sam virtuelnog grada Shumadija. Toliko o meni, a sada da pređem na ono bitnije.

Pokrenuo sam ovaj sajt kako bih menadžere početnike MyMiniCity gradova sa teritorije bivše SFRJ uputio u osnove ove zarazne igre, a takođe i podelio „male tajne velikih majstora“ o tome kako dobro voditi grad i kako ga na pravi način promovisati.

Svaku „lekciju“ ću pisati kao novu poruku, jer previše informacija od jednom ne koristi nikome.

Toliko za početak. Sutra vas očekuje uvod u MyMiniCity igru: o čemu se radi, šta je cilj i koji su elementi igre.

8 comments:

Anonymous said...

Pozdrav od Marsgorod -najubaviot makedonski grad

MARSGOROD

Marsgorodska Investiciska Grupa nudi vam ind, tra, sec, env... samo dodjite i upisite sto vam treba!!!!

Anonymous said...

Hehe, "male tajne velikih majstora", to je dobro.
Inace kolko link exchanges koristis momentalno? Video sam te na 2-3.

Pozdrav iz Patkovgrada ;)
P.S: ocekuj puno ljudi koji reklamiraju svoj grad ovde :D

Aleksandar Urošević said...

Samo napred sa reklamiranjem gradova. Uostalom, zbog udruživanje „jugovića“ sam ovo i pokrenuo. Samo da se ne pretera :)

Koliko sam uspeo da izbrojim, koristim 9 sistema za razmenu linkova, 4 od toga su manual click/snaplink, a 4 su auto exchange sajtovi. Ali, o svemu tome za koji dan, prvo da objasnim šta je sve ovo i čemu služi ;)

Anonymous said...

Bas bez veze, nema sanse da neko ko je 1000. na listi stigne onoga koji je prvi. Jer svi samo posecuju 1. grad, tj. tvoj!!!

Aleksandar Urošević said...

@ghost: kad sam počeo pre dva meseca bio sam u začelju kolone sa preko 7000 iza prvog na rang listi, a to je bio Bagrdan.

Mesec dana kasnije, kad sam stigao na četvrto mesto, bio sam oko 6500 iza njega.

Sada je Bagrdan 4500 iza mene.

Znači, uz dobar menadžment, sve je moguće! Uostalom, zato sam i pokrenuo ovaj sajt, da bi i drugi, ako žele, naučili kako.

Anonymous said...

Anonymous said...
odlično napisano svaka čast a još bolje objašnjeno s pravim rasporedom,objašnjenjem i vodićem.Super sadržaj koji može zanimati i one koji ne igraju ovu igricu.
Ima još jedan način za klikanje ljudi i resursa u ovoj igri a taj je samoklikanje ili jednostavnije sam ulaziš u svoj grad po nekoliko stotina puta na dan.Malo je dosadno ali tko ima volju i mogučnost može i na taj način igrati.Ako nekoga zanima neka napiše tu u knjizi utisaka pa ću mu objasniti ako autor ovoga posta dozvoljava.Aleksandre mislim da ovaj tvoj post ne mora samo služiti za mynisity i ostale igre(inače super je i ja sam počeo koristiti tvoje savjete)već i za nešto ozbiljnije ;što kažeš!?
ZVONIMIR

Aleksandar Urošević said...

Pa pazi, samoklikanje ima svrhe samo ako menjaš proxyje u browseru. E sad, uz upotrebu Firefoxa i ProxySel ekstenzije to i nije toliko smorno, pod uslovom da imaš bazu kvalitetnih proksija.

Problem jedan - ako ideš bez proxyja, možeš da uđeš i milion puta u svoj grad, ako ti je ista IP adresa, čak ni brisanje cookiesa ti ne pomaže; čitaj: računa ti se samo jedna poseta/ulazak.

Problem dva - proxyji su sada blacklistovani na MMC, tako da oni više ne koriste.

Napiši slobodno predlog za upotrebu, pa ako mogu da pomognem, pomoćiću :)

Pozdrav

Anonymous said...

Alexandre nije ista adresa jer se dekonektiram i u tom slučaju ona se mjenja.Otprilike za svakih deset sekundi uspijem napravit klik na myminiciti ali mi je dosadilo pa to više rijetko koristim.Tako jedino popravljam resurse..Ali da svima koji posjećuju ovu stranicu kažem ;ovo je fenomenalno.Koristim ove "Aleksandrove"sajtove oko 24 sata i dobio sam oko 2 tisuće ulaza na myminicity,zar to nije krasno.Ali to nije sve ,počeo sam koristiti samo 4 sajta (dva ručno i 2 automatska)a mislim da je on ovdje stavio osam sajtova.Kažem vam tko ne proba ne može niti uspjeti.Zato napred!!Bravo Aleksandre!!
ZVONIMIR